Tweede dag Sa pa en het prachtige Halong Bay - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Sander en Stephanie - WaarBenJij.nu Tweede dag Sa pa en het prachtige Halong Bay - Reisverslag uit Sa Pá, Vietnam van Sander en Stephanie - WaarBenJij.nu

Tweede dag Sa pa en het prachtige Halong Bay

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Sander en Stephanie

01 December 2016 | Vietnam, Sa Pá

Afgelopen dinsdag werden we wakker in onze homestay in Lao Cai, konden we even gauw douchen en daarna stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar! Geen rijst, maar pannenkoeken!! Yummie. Vervolgens zijn we met onze gids (Lee Mai) verder gegaan voor een dagje hicking van 12 km. Het was zooo de moeite waard! Wat hebben wij mooie dingen gezien. De mensen waren echt extreem lief en wilden overal mee helpen. We hebben zo genoten (en ook afgezien) hahah ;)

'S avonds zijn we weer terug gegaan met de nachttrein (samen met onze Amerikaanse en Italiaanse vriend), waar we heerlijk geslapen hebben. Woensdagochtend om 5.30 uur kwamen we aan in Hanoi, hebben we onze spullen opgepikt, ontbeten en de taxi gepakt richting Halong Bay. We hadden een prachtige boot genaamd Flamingo Cruise. En wat een mooie omgeving! We hebben gekayakt, gevist, kookles gehad, de zonsopgang gezien (ja we hebben om 5.30 daarvoor onze wekker gezet), lekker gegeten en de tweede dag nog even lekker in de zon gelegen! Daarnaast hebben we erg leuke mensen leren kennen. Dit keer uit Ierland, Spanje en Australië.

Onze tripjes in het noorden zitten er nu op. We vertrekken straks met de nachttrein richting Danang/ Hoi An, in het midden van Vietnam!

Groetjes allemaal!!

• 01 December 2016 - 07:51

Wilma :

Hoi Stephanie en Sander,
    Die pannenkoeken gaan er wel in na zo'n "wandeldagen".
    Dat is echt smullen als ontbijt.
    Bijzonder hoe jullie daar rondgetrokken zijn en overnacht hebben bij de plaatselijke bevolking.
    Door de afwisseling in eten blijven jullie in ieder geval een beetje op gewicht, ha ha.
    Veel succes met de reis verder en genieten.
    Knuffel xx van ons Cuultjes

• 01 December 2016 - 07:58

Sander En Stephanie :

Dankjewel Wilma! Ik denk dat je alleen de eerste alinea van het verhaal hebt kunnen lezen. Het deel van Halong Bay staat er nu ook bij! Inclusief de foto's!! :)

• 01 December 2016 - 16:26

Mary:

Hoi Stephanie en Sander
    Leuk weer een verslagje van jullie schitterende reis. Jullie zijn al lekker actief geweest. Wat een prachtige zonsopgang. Zo wil je toch iedere dag wel wakker worden !!!!! Met of zonder wekker.
    Fijne voortzetting van jullie reis en ik kijk weer uit naar een verslagje !!!!! Vooral genieten samen xxxxxx